Gespreksavond met Stieneke van der Graaf

mouw.png
Door Webredactie Prov. Groningen op 25 februari 2023 om 12:26

Gespreksavond met Stieneke van der Graaf

Afgelopen periode was Stieneke van der Graaf één van de zeven leden van de enquêtecommissie Aardgaswinning Groningen. Het doel van deze commissie was waarheidsvinding en het verkrijgen van verklarend inzicht in de besluitvorming over de aardgaswinning, de schadeafhandeling en de versterking in Groningen.

Vrijdag j.l. werd het onderzoeksrapport aangeboden aan de voorzitter van de Tweede Kamer. In Zeerijp.Hierover hebt u alles kunnen zien en lezen in de media.

Maar hoe heeft Stieneke dit hele proces beleefd? Hoe zagen haar dagen eruit?Daar wil ze best over vertellen!

Op 6 maart organiseert de ChristenUnie van de gemeente Groningen een gespreksavond met Stieneke van der Graaf.

Peter Rebergen en Margriet Donker zijn ook aanwezig. Zij zullen duiden wat de resultaten voor gedupeerden betekenen. Beiden hebben ze gaswinning in hun portefeuille. En ze wonen in het bevingsgebied. Inge Jongman (wethouder Versterking & Herstel), zal vertellen over de ontwikkelingen rondom deze portefeuille in de gemeente Groningen.

Aansluitend is er natuurlijk de kans om vragen te stellen.

We nodigen u uit hierbij aanwezig te zijn!

Maandagavond 6 maart 2023Locatie: Menorahkerk, Wigboldusstraat 3, Ten Boer.Aanvang 20.00 uur.

Aanmelden is niet nodig.

Als u nu al een vraag hebt voor één van de sprekers, laat het weten door te mailen naar ChristenUnie@ps-provinciegroningen.nl