Statenfractie ChristenUnie Groningen brengt werkbezoek aan gemeente Bedum

Bedum winter 2005-2006vrijdag 14 december 2012 09:33

De Statenfractie van de ChristenUnie in de provincie Groningen brengt op dinsdag 18 december a.s. een werkbezoek aan de gemeente Bedum. Op het programma staan drie bedrijfsbezoeken en een gesprek met B&W. ’s Avonds is er een ontmoeting met de ChristenUnie-raadsfracties van Bedum en van de gemeenten in de regio.

Eerst wordt een bezoek gebracht aan agrarisch bedrijf Roseboom en aan groenvoorziening Van der Werf. Vervolgens heeft de fractie een gesprek met B&W over diverse onderwerpen de gemeente Bedum en de provincie betreffende. Na afloop hiervan brengt de fractie nog een bezoek aan de Scholma Groep. Ten slotte ontmoeten de Statenleden de ChristenUnie-raadsfracties van Bedum en aangrenzende gemeenten voor een overleg.

De ChristenUnie-Statenfractie brengt jaarlijks twee werkbezoeken aan gemeenten. Belangrijkste doel is een algemene indruk te krijgen van de betreffende gemeente. De fractie vindt het verder van belang goed geïnformeerd te worden over allerlei actuele en toekomstige zaken die zowel de betreffende gemeente als de provincie aangaan.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Het werkbezoekprogramma ziet er als volgt uit:

13:00u-14:00u            Agrarisch bedrijf Roseboom, Ter Laan 24, Bedum (rondleiding)

14:00u-15:00u            Groenvoorziening Van der Werf, Industrieweg 33, Bedum (presentatie)

15:00u-16:00u            B&W, Gemeentehuis, Schoolstraat 1, Bedum (gesprek)

16:00u-17:00u            Scholma Groep, Industrieweg 4, Bedum (rondleiding)

17:00u-20:00u            Raadsfracties en wethouders ChristenUnie Bedum en omliggende gemeenten, Hotel ’t Gemeentehuis, Grotestraat 2, Bedum (besloten bijeenkomst)

> 2012