Ondernemersontbijt bij Werkman Hoofcare

DICKHOOGERS.jpg
Door Dick Hoogers op 18 september 2024 om 13:48

Ondernemersontbijt bij Werkman Hoofcare

Werkman Hoofcare bestaat al meer dan 100 jaar en maken hoogwaardige hoefijzers. Sinds drie jaar is dit Groninger bedrijf gevestigd in de Eemshaven. Op woensdagochtend 18 september organiseerde onze fractie het eerste ondernemersontbijt bij dit prachtige bedrijf. Doel van het ondernemersontbijt is om kennis te maken met elkaar en met de fractie.

"Het contact met Groninger ondernemers is waardevol en inspirerend voor de fractie. Zij nemen vanuit hun werkveld inzichten mee waar onze ChristenUnie fractie voordeel mee kan doen," aldus Statenlid Dick Hoogers. Naast het ontbijt en kennismaken met elkaar vertelde directeur Peter Werkman vol trots over zijn bedrijf en kregen wij in groepen een rondleiding door de fabriek.

De Statenfractie wil in de toekomst vaker ondernemersbijeenkomsten organiseren en graag korte lijnen houden met ondernemers in onze provincie. Bent u ondernemer? Wilt u ook een keer mee doen? Dat kan! Stuur een email naar t.a.stellingwerf@ps-provinciegroningen.nl met uw gegevens, dan nodigen we u de volgende keer ook uit.

IMG_20240918_085629483