Statenfractie ChristenUnie Groningen brengt werkbezoek aan gemeente Veendam

logo_veendamvrijdag 18 mei 2012 16:50

De Statenfractie van de ChristenUnie in de provincie Groningen brengt op dinsdag 22 mei een werkbezoek aan de gemeente Veendam. Op het programma staat een bezoek aan een bedrijf, aan een museum en een gesprek met B&W. ’s Avonds is er een ontmoeting met de ChristenUnie-raadsfracties van Veendam en van de gemeenten in de regio.

Eerst wordt een bezoek gebracht aan Kisuma Chemicals BV. Vervolgens heeft de fractie een gesprek met B&W over diverse onderwerpen de gemeente Veendam en de provincie betreffende. Na afloop hiervan brengt de fractie een bezoek aan het Veenkoloniaal Museum. Ten slotte ontmoeten de Statenleden de ChristenUnie-raadsfracties van Veendam en aangrenzende gemeenten voor een overleg.

De ChristenUnie-Statenfractie brengt jaarlijks twee werkbezoeken aan gemeenten. Belangrijkste doel is een algemene indruk te krijgen van de betreffende gemeente. De fractie vindt het verder van belang goed geïnformeerd te worden over allerlei actuele en toekomstige zaken die zowel de betreffende gemeente als de provincie aangaan.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Het werkbezoekprogramma ziet er als volgt uit:

12:30u-13:45u            Kisuma Chemicals BV (bedrijfspresentatie en rondleiding), Billitonweg 7, Veendam

14:00u-15:30u            Gemeente Veendam (gesprek met B&W), gemeentehuis, Raadhuisplein 5, Veendam

15:45u-17:00u            Veenkoloniaal Museum (rondleiding en gesprek), Museumplein 5, Veendam

17:15u-20:00u            CU Veendam en aangrenzende gemeenten (ontmoeting en overleg), hotel Parkzicht, Museumplein 3, Veendam

Reacties op 'Statenfractie ChristenUnie Groningen brengt werkbezoek aan gemeente Veendam'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.

> 2012