Zes vacatures bij nieuw traineeprogramma provincie

logo grootdinsdag 15 maart 2016 13:05

In mei zal het nieuwe traineeprogramma van de provincie Groningen van start gaan. Daar heeft de ChristenUnie zich met succes voor ingezet.

In het traineeprogramma is ruimte voor zes trainees van hbo- en wo-niveau die een jaar lang bij de provincie kunnen werken. Naast het opdoen van belangrijke werkervaring volgen ze een intensief leerprogramma met aandacht voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. De provincie is onder andere op zoek naar afgestudeerden op het gebied van recht, verkeer, planologie, cultuur, vastgoed en ict.

De ChristenUnie zet zich al jaren in voor het traineeprogramma en is blij dat binnenkort zes nieuwe trainees met verschillende achtergronden bij de provincie aan de slag kunnen. 'Het is belangrijk dat jonge werkzoekenden in Groningen aan de slag kunnen. Door middel van een traineeprogramma in onze eigen organisatie bieden we hen ruimte zich verder te ontwikkelen. We hopen dat er geschikte en enthousiaste kandidaten gevonden worden', aldus ChristenUnie-fractievoorzitter Stieneke van der Graaf.

De vacatures zijn te vinden op de website van de provincie Groningen: http://www.provinciegroningen.nl/servicelinks-provincie-groningen/vacatures/

> 2016