Oproep kandidaten Provinciale Staten en Waterschapbesturen

kandidatenlijstdinsdag 08 mei 2018 15:30

In maart 2019 zijn er weer verkiezingen voor de Provinciale Staten en de Waterschapsbesturen. Van het provinciaal bestuur van de ChristenUnie Groningen hebben we de opdracht gekregen kandidatenlijsten samen te stellen voor zowel de Provinciale Staten in Groningen als ook voor die van de Waterschapsbesturen van Noorderzijlvest en Hunze & Aa’s.

We zijn op zoek naar mensen die over de volgende competenties beschikken:

• Betrouwbaarheid
  • Communicatief vaardig (met name mondeling)
  • Resultaatgericht
  • Omgevingsbewust
  • Politiek en bestuurlijk sensitief
  • Onafhankelijk
  • Bezit van overtuigingskracht
  • Netwerkvaardigheden
  • Goed kunnen samenwerken

In aanvulling daarop geldt voor de Statenleden dat zij affiniteit hebben met de onderwerpen die in de Provinciale Staten aan de orde komen. Voor de waterschappers geldt dat zij affiniteit hebben met watervraagstukken en deskundigheid hebben op tenminste één of meer inhoudelijke terreinen van het waterschap.

Mocht u kandidaat willen zijn dan nodigen we u van harte uit te reageren. Dat kan middels dit reactieformulier

U dient uiterlijk 23 mei te reageren. Het ingevulde reactieformulier dient u te mailen aan J.J.Schaafsma@ps-provinciegroningen.nl

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de voorzitter van de selectiecommissie, Harmannus Blok (06-53270366 / harmannusblok@gmail.com)

Vriendelijke groet,

De selectiecommissie

Arina Havinga, Ina Schenkel, Ingrid Sterenborg, Marco Metscher, Harmannus Blok

Reacties op 'Oproep kandidaten Provinciale Staten en Waterschapbesturen'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.