Statenfractie feliciteert Henk Staghouwer met voordracht ministerschap

fredric weblog.jpg
Door Fredric Geijtenbeek op 30 december 2021 om 17:40

Statenfractie feliciteert Henk Staghouwer met voordracht ministerschap

Wat een groot nieuws! Vandaag werd bekend dat de ChristenUnie onze gedeputeerde Henk Staghouwer voordraagt als nieuwe minister van Landbouw, Natuur en Voedselveiligheid. De fractie feliciteert Henk van harte met deze voordracht!

Deze voordracht is voor ons een bevestiging van Henks kundigheid en inzet zoals hij dat in de afgelopen jaren voor Groningen heeft gedaan. Het is met Henk prettig samenwerken omdat hij geïnteresseerd en betrouwbaar is. Persoonlijk en bestuurlijk kan je op hem rekenen. Hij zet zich ten volle in om een oplossing te vinden die partijen verbindt en laat zich niet snel gek maken, ook niet als het lastig wordt. Daar heeft Groningen profijt van gehad.

We zijn dankbaar voor Henks onvermoeibare inzet voor natuur, landbouw en de gedupeerden van de gaswinning. We hopen van harte dat Henk zich ook vanuit Den Haag met succes kan inzetten voor de toekomst van de landbouw én voor Groningen. Daarbij wensen we hem veel succes maar bovenal de zegen van de Allerhoogste toe.

Henk, ga met God en Hij zal met je zijn!

Fredric Geijtenbeek

Margriet Donker