Word jij onze nieuwe fractiemedewerker?

vacature fractiemedewerker 2.png
mouw.png
Door Webredactie Prov. Groningen op 10 september 2024 om 11:17

Word jij onze nieuwe fractiemedewerker?

De ChristenUnie in de provincie Groningen zoekt een enthousiaste en initiatiefrijke fractiemedewerker voor maximaal 14 uur in de week. Heb jij interesse in politiek, ben je pro-actief en ben je creatief met tekst en beeld? Vind je het leuk om je in te zetten voor onze mooie provincie en samen te werken in een gezellig en professioneel team? Dan is deze vacature wat voor jou!

Onze fractie bestaat uit drie Statenleden, een fractievertegenwoordiger en meerdere vrijwilligers. Onze fractiemedewerkers ondersteunen het werk van onze Statenleden en zorgen dat we goed zichtbaar zijn.

Wie ben jij?

• Je bent christen, je hebt affiniteit met politiek en je bent bereid lid te worden van de ChristenUnie;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, je bent vaardig met sociale media en je vindt het leuk om met fotografie en vormgeving bezig te zijn;
  • Je vindt het leuk om het werk van onze politici goed zichtbaar te maken;
  • Je kunt goed samenwerken en ook zelfstandig werken gaat je goed af. Je pakt graag taken op en je bent nauwkeurig in je werk;
  • Je bent in ieder geval beschikbaar op woensdag als Provinciale Staten vergaderen en twee dinsdagavonden per maand voor de fractievergaderingen;

Wat ga je doen?

• Je beheert onze communicatie, zowel online op onze website en sociale media, als via persberichten;
  • Je organiseert werkbezoeken en bijeenkomsten voor onze fractie en leden;
  • Je beheert ingekomen post en reageert op vragen van inwoners en andere organisaties;
  • Je ondersteunt de fractievergaderingen door het maken van de agenda en het opstellen van de notulen;

Wij bieden:

• Een jaarcontract voor 8 tot 14 uur per week;
  • De vrijheid om een deel van je werktijd flexibel in te plannen;
  • Een fijne en ervaren collega die graag met je samenwerkt;
  • Een prachtige werkomgeving in de binnenstad van Groningen;
  • Salaris afhankelijk van kennis en ervaring;

Enthousiast geworden?

Stuur dan uiterlijk 12 oktober 2024 je motivatiebrief en CV naar onze fractievoorzitter, Fredric Geijtenbeek via f.b.geijtenbeek@ps-provinciegroningen.nl

Eerst nog wat vragen? Je kunt hem ook bereiken op 06-10070707.

Labels: